
Sharafova Shaxnoza Sharafovna
Ma'lumotlar:
Fakultet
Amaliy fanlar fakulteti
Kafedra
Pedagogika va psixologiya kafedrasi
Ilmiy daraja va unvon
Bog‘lanish:
E-pochta
Telefon
Ijtimoiy tarmoqlar:
Sharafova Shaxnoza Sharafovna
Maqolalar ro‘yxati
# | TO‘LIQ NOMI | HAVOLA |
---|---|---|
1 |
Sharafova Sh.Sh.. (2025). O‘ZBEKISTONDA ISHLAB CHIQARISH GIMNASTIKASI QAY AHVOLDA?
(IJTIMOIY-GUMANITAR FANLAR KONTEKSTIDA TAHLIL). FAN, TA'LIM, MADANIYAT VA
INNOVATSIYA ISSN: 2992-8915. Jild: 4 Nashr: 6. 45-48. https://mudarrisziyo.uz/index.php/innovatsiya/article/view/2567
Maqola
|
Ochish |
2 |
Шарафова Ш.Ш.. (2025). СОВРЕМЕННЫЕ ПРОБЛЕМЫ ЗАНЯТИЙ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ И ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ УРОКОВ ДЛЯ СТУДЕНЧЕСКОЙ МОЛОДЕЖИ. Психология XXI столетия. cтр. 426-429
Tezis
|
|
3 |
Sharafova Sh.Sh.. (2025). METHODS OF STIMULATING THE PHYSICAL DEVELOPMENT OF STUDENTS FROM THE POINT OF VIEW OF PSYCHOLOGY. Journal of Multidisciplinary Sciences and Innovations. Vol. 4 No. 4 (2025). 1217-1219. https://ijmri.de/index.php/jmsi/article/view/928/917
Maqola
|
Ochish |
4 |
Шарафова Шахноза Шарафовна, ст. преподаватель
Нарманова Бернара Рустамовна, Студентка Китайской филологии, 1 курс, ТГУВ. (2025). ЗДОРОВЬЕ В НАШИХ РУКАХ: БОРЬБА С ВРЕДНЫМИ ПРИВЫЧКАМИ И СИЛА ФИЗИЧЕСКОЙ АКТИВНОСТИ. PEDAGOGIKTADQIQOTLARJURNALI
ISSN:3060-4923, Impact Factor –7,212. No5, Iyun, 2025. 16-19. https://www.wosjournals.com/index.php/ptj/article/view/2486
OAK (mahalliy)
|
Ochish |
5 |
Dilafruz Bozorovna Botirova, Markhabo Raxmonkulovna Abdullayeva, Ilkhom Yusupovich Khaydarov, Ra’no Anvarovna Khaydarova, Shaxnoza Sharafovna Sharafova. (2024). Social Psychological Features of the Process of Professional Stress in Pedagogical Activity. Power System Technology ISSN: 1000-3673. 3325-3334. https://powertechjournal.com/index.php/journal/article/view/1195
Scopus (Q1)
|
Ochish |
6 |
Sharafova Sh.Sh.. (2023). Sport mashg‘ulotlari bilan shug‘ullanishning talaba qizlar organizmiga ahamiyati. “Barqaror taraqqiyotda ayollar: ilm-fan va sifatli ta’lim” xalqaro ilmiy konferensiya materiallari to’plami.. 225-229 b.
Tezis
|